نوشته شده توسط : mary

بازارهای ارزان کیش

 

 

بازار زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. در تور لحظه آخری کیش قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریدار حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مسافران تور کیش خواهد داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را در تور کیش دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید در تور کیش هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون در تور کیش یافت میشود .

 

بازار دامون کیش یکی از مراکز خرید زیبا و مجهز جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر ساخته شده و در دهه فجر سال 1391 افتتاح شد.در تور کیش خرداد 95 حتما از اینجا خرید کنید.این مجتمع با زیربنای 13300 مترمربع یکی از مجتمع های معروف در تور کیش است.اين مرکز خرید در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان تور کیش عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم نموده است.این مرکز به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان تور کیش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو در این مرکز خرید و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز در تور کیش افزوده است.در این مرکز خرید انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد.ساعت کار این مرکز در تور کیش از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای ارزان کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اماکن تفریحی کیش

 

پلاژ و مجموعه تفریحی آقایان در کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتي در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه در تور کیش بهار 95 شامل امکانات و خدماتی همچون 3 باب زمين واليبال ساحلي ، يك باب زمين فوتبال ساحلي ، امكانات قايقراني پاروئي( كانو- تورينگ )در تور کیش ، دوش هاي سرپوشيده وروباز ، رختكن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه مي باشد . علاوه بر آن وجود ناجيان غريق ، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان تور کیش را فراهم آورده است که در کل فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان تور کیش فراهم کرده است.ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را در تور کیش فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه در تور کیش استفاده کنید.

در این مجموعه تفریحی لذت شنا در تور کیش در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات آبزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که به تدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی در تور کیش می باشد.

 

 

 

یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است. پارک آبی کیش با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع و ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از لحاظ امکانات در تور کیش 95 بی نظیر است و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه در تور کیش است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهد.طراحی پارک آبی کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرانی در تور کیش در تمامی سنین در آن رعایت شده است. در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش با کلیه امکانات اختصاصی برای تمامی سنین امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته در تور کیش فراهم شده است.بازی‌ های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا برای مسافران تور کیش هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش هتلی 5 ستاره در تور لحظه آخری کیش می باشد که در حال احداث است و این هتل در جهت بهبود گردشگری در تور لحظه آخری کیش ساخته می شود. این هتل دارای 15 طبقه می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در کیش از بهترین جاهای کیش قرار دارد و از امکاناتی که برای مسافران تور لحظه آخری کیش در هتل پالاس کیش لحاظ شده است می توان به رستوران ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ ، کافی شاپ ، استخر روباز و . . . اشاره کرد . اگر شما قصد اقامت در این هتل را داشتید میتوانید به میدان سیری - میدان داریوش بروید و اقامتی خوب را تجربه کنید.

 


هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش هتلی 5 ستاره در تور لحظه آخری کیش می باشد که در دست احداث است ، این هتل دارای 2 بخش می باشد که یکی در دریا و دیگری در خشکی می باشد و از 130 ویلا ی 40 تا 60 متری تشکیل شده است.قابل توجه است که این این هتل دارای کف شیشه ای برای تماشای اعماق آب های خلیج فارس می باشد که مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند ساعت ها بنشینند و نظاره گر دریا باشند . این هتل را سازمان محیط زیست نیز تایید کرده است . نمونه هتل ترنج کیش در جزایر مالدیو و کارائیب وجود دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پالاس کیش , هتل ترنج کیش , هتل های کیش , هتل های خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
شهر زیرزمینی کاریز کیش

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش  قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران تور لحظه آخری کیش بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

 


نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش بزرگ شامل بیش از صد نوع خزنده و مار با گونه های متفاوت می باشد. همچنین مارهای بزرگی مثل بوآ , مارهای آمازون , و سوسمارهای ماداگاسکار , مار پرنده تایلند , عنکبوت های بزرگ و گوشتخوار برزیلی و... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. اگر می خواهید از نمایشگاه خزندگان کیش دیدن کنید به کانون هنر در کنار بوستان آهوان جزیره کیش باید مراجعه کنید.

عنکبوت پرنده خوار برزیلی

 مار بوا

 

پروازهای تفریحی کیش

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور لحظه آخری کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

 

مطالب مرنبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر زیر زمینی کاریز کیش , نمایشگاه خزندگان کیش , پروازهای تفریحی کیش , تفریحات در کیش , جاذبه های گردشگری کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , هتل خاتم کیش , هتل پارمیدا کیش , هتل گاردنیا کیش , هتل های خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز ورزشی کیش

اسکی کابلی کیش

اسکی کابلی کیش

 اسکی کابلی کیش به طول 860  متر و عرض 160 متر با 5  برج در ساحل جزیره کیش برپا شده  و با سرعت 28 تا 62  km در ساعت می باشد . اسکی کابلی کیش بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا و اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این تفریح مهیج می باشند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

سایت اسکی کابلی کیش طبق استانداردهای بین المللی و آخرین تکنولوژی روز ایجاد شده و محل مناسبی برای اجرای مسابقات داخلی و خارجی می باشد .مسافران در ساحلی زیبا نمای دیدنی را پیش روی خود دارند. ورزش اسکی کابلی ورزشی ساده می باشد که سنین مختلف می توانند از این ورزش مفرح لذت ببرند. در این سایت کافی شاپ و رستوران با غذاهای لذیذ و آلاچیق برای استراحت مهیا شده است.در تور کیش آذر 94 از این مکان گردشگری زیبا دیدن فرمایید .

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش در جزيره كيش می باشد .در تور کیش آذر 94 از این مکان گردشگری زیبا دیدن فرمایید . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني .مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 مطالب مرتبط:

اسکی کابلی کیش

پیست باگی کیش

تور کیش لحظه آخری

تور کیش پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل های خوب کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 
هتل پارس نیک کیش هتل سه ستاره تمییز و مرتب می باشد و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. هتل دارای امکانات خوبی مانند : یخچال , سرویس فرنگی , پارکینگ ,حمل و نقل , تلویزیون , نمازخانه , لابی , اینترنت در لابی , کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز خود می باشد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.
 همچنین هتل پارس نیک کیش دارای صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل در منطقه ای خیلی آرام قرار گرفته و دارای اتاقهای بسیار راحت و شیک می باشد. زمان تحویل اتاقها ساعت 16 و زمان تخلیه ساعت 14 می باشد.در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل آپارتمان پارسیان کیش

هتل آپارتمان پارسیان کیش

هتل آپارتمان پارسیان کیش هتلی سه ستاره می باشد که بسیار تمییز و مناسب برای اقامت خانواده می باشد. امکانات هتل شامل : کافی شاپ در لابی هتل , سرویس روم در 24 ساعت , لاندری , سالن کنفرانس , مینی بار , تلویزیون و امکان استفاده از شبکه های ماهواره ای در اتاقها و گشت سیاحتی ویژه برای بازار و جزیره می باشد.در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

آدرس هتل آپارتمان پارسیان کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , نزدیک بازار زیتون

مطالب مرتبط:

هتل پارس نیک کیش

 

هتل آپارتمان پارسیان کیش

تور کیش لحظه آخری

تور کیش پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش اولین بازاری است که در سال 69 پس از انقلاب اسلامی ایران در جزیره زیبای کیش ساخته شد. این بازار دارای معماری و طراحی متفاوتی در مقایسه با سایر مراکز خرید بزرگ کیش می باشد. این بازار دارای نمایی چوبی و ظاهری سنتی می باشد. بازار مریم متشکل از یک طبقه و 52 غرفه است و مسافران تور کیش دی 94 در این بازار می توانند وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایند. این بازار در زمینی به مساحت پنج هزار و هفتصد متر مربع ساخته شده است و تمها بازاری است که روباز می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش تعطیلات دی 94 می شود قیمت مناسب و ارزان اجناسی است که در این بازار به فروش می رسد. ساعت کاری این بازار 10 الی 13 و 16 الی 22 می باشد.

آدرس:جزیره کیش , خ سنایی

 

 

بازار مریم کیش

 

بازار مروارید کیش از بزرگترین بازارهای کیش می باشد که در شهرک صدف واقع شده است. این بازار الهام گرفته از بناهای دوره هخامنشی می باشد که با هنر معماری ایران باستان توسط معماران چیره دست ایرانی ساخته شده است. خوب است مسافران تور کیش 94 بدانند که این بازار دارای هشت درب ورودی و هشت بازارچه به نام های تیسفون , بیستون , پاسارگاد , پارس , ایران , آپادانا , پرسپولیس , آریا می باشد.

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش

این بازارچه ها در یک تالار مرکزی که با هنرهای , گچ بری , سنگ کاری و آبنمای زیبا و... تزئین شده است به یکدیگر می پیوندند. همچنین این بازار متشکل از 208 غرفه می باشد که در زمینه کیف , کفش , لوازم آشپزخانه , مواد غذایی , لوازم ارایشی بهداشتی و.... مشغول به فعالیت هستند. مسافران تور کیش آذر 94 در بازار مروارید کیش هر آنچه را که می خواهند می توانند تهیه نمایند و از خرید خود لذت ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,بازارهای کیش با قیمت مناسب,بازارهاي كيش,بازارهای ارزان کیش,بهترین بازارهای کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقی جزیره كیش قراردارد. هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر از جمله هتلهایی هستند که در نزدیکی این مجموعه دیدنی برای سهولت مسافرین تور کیش زمستان 94 قرار دارند. بازار بین المللی مرجان نیز تنها بازار نزدیک به این مجموعه ارزشمند است. پارک دلفین های کیش شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی و  باغ پرندگان اولین دلفیناریوم در ایران است.متنوع ترین پستانداران دریایی ازجمله دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... در بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه، پارک دلفین های کیش برای تماشای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 جمع آوری شده اند. در این مجموعه بیش از 21 پستاندار دریایی در استخرهای به حجم 18000 متر مکعب آب دریا نگهداری می شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است برای گردشگران تور کیش دی 94 به اجرا در می آورند.فضای سبز پارک دلفینهای کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهان است كه با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره تور کیش آذر 94 و مرجانی بودن خاك آن در نوع خود بی‌نظیر است.انواع پليكان ، شتر مرغ ، طوطى ماكائو ، طاووس ، انواع لك لك ، توكان ، توراكو ، قو ، پنگوئن و انواع جانوران نادرى مثل كروكوديل در پارک دلفین های کیش وجود دارند که در چند قدمی تماشاگران تور کیش پاییز 94 بدون بودن در هر گونه بند و حصاری آزادانه زندگی میکنند .

 

 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه تفریحی پارک دلفین ها,مجموعه تفریحی پارک دلفین ها کیش,مجتمع تفریحی کیش,مجموعه های تفریحی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پلاژ آقایان کیش جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی نیز می باشد که برای مسافران تور کیش دی 94 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در پلاژ آقایان کیش دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش آذر 94 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این پلاژ آقایان کیش می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.

 

 

 

 

شنا در کیش از ورزش های پرطرفدار کیش می باشد ، شما می توانید با شنا کردن باعث استقامت دستگاه گردش خون و تنفس خود شوید و احساس نشاط و راحتی داشته باشید . این ورزش ورزشی است که همه افراد در سنین مختلف می توانند انجام دهند و جسم خود را سالم نگه دارند . گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند شنا در کیش را در آبهای زلال کیش تجربه کنند. در این جزیره برای بانوان نیز قسمتی را فراهم آورده اند تا به راحتی در آنجا به شنا بپردازند ، این مکان دارای سواحل با نمای خاص  ، ماهی های بسیار زیبا که می توان در فاصله کمی از آنها شنا کرد . از امکانات این منطقه که برای بانوان مهیا شده می توان به سالن ورزش ، آرایشگاه ، خدمات استخر اشاره کرد . مسافرانتور کیش 94 می توانند رفتن به کلوب بانوان کیش و شنا در کیش را در برنامه های خود بگنجانند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تفریحی در کیش,مراکز تفریحی در کیش,مكانهاي تفريحي كيش,مراکز تفریحی در کیش,مراکز تفریحی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های ساحلی کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور کیش زمستان 94 می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور کیش تعطیلات دی 94  می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر کیش,هتل ساحلی کوثر کیش,هتل آپارتمان کوثر کیش,هتل کوثر در کیش,عکس هتل کوثر کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

آب انبار سنتی کیش

 

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است زیرا وضعیت حجم بارش در کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز ایجاد گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی جالب و دیدنی برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

تور کیش آذر 94

 

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل این آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌ کنند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند.

 


 

 

اسكله تفريحي کیش

 

 

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تور کیش آذر 94تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تور کیش براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند.

 


 

 

کلبه هور کیش

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

 

 

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیشبه شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند. تور کیش آذر 94

 

 

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

 

 

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. 

 

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی هی کیش , جاذبه های گردشگری کیش, جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

فست فود هایدا کیش

 فست فود هایدا کیش

یکی از ساندویچ فروشی های محبوب و مورد علاقه به خصوص در میان جوانان ساندویچ های هایدا با کیفیت مطلوب، بهای مناسب و حجم خوب ساندویچ‌ ها می باشد بدون شک مسافران تور کیش نیز یکی از مشتریان ثابت این ساندویچ فروشی به شمار می روند. تور کیش آذر 94این فست فود معروف با شعب مختلفی در سراسر ایران زمین، هر روز بیشتر از قبل مورد استقبال مردم قرار می گیرد. سس فراوان و ویژه هایدا، استفاده از مواد اولیه خوش طعم و کیفیت خوب ساندویچ های هایدا این طیف از خریداران را راضی نگه‌ می‌دارد. منوی ساندویچ های هایدا شامل انواع ساندویچ سرد (كالباس و ژامبون،مرغ و گوشت و ...) می‌شود.

آدرس فست فود هایدا شعبه جزیره کیش :  روبروی بازار پردیس1

 


 

رستوران نقش جهان کیش :

 

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیشبرخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

تور کیش آذر 94

 

 

 

 


رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگران تور کیش که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .تور کیش آذر 94

 

 


رستوران سورینت کوه نور

می توان گفت یکی از رستوران های کلاسیک در جزیره کیش رستوران کوه نور می باشد این رستوران در یک جاده پر پیچ و خم ساخته شده است در این رستوران صدای زیبای پیانو به گوش می خورد و کارمندان بسیار موادب می باشند و سرو غذا بسیار سریع انجام می پذیرد و قیمت ها مناسب می باشد گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .تور کیش آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش , بهترین رستوران های کیش , ارزان ترین رستوران های کیش , قیمت رستوران های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. تور کیش پاییز 94این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد. 

 


 

بازار پردیس یک کیش

سبک این بازار اروپایی میباشد و توسط مهندسان فرانسوی طراحی شده ،این مرکز دارای 200 واحد تجاری است و یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش میباشد . این بازار دارای کالاهای بسیار متنوع است و بازدیدکنندگان زیادی دارد . دارای انواع متنوع تلفنهاي همراه ، كيف وكفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، وسايل صوتي وتصويري ،  تعميرات موبايل ، ساعت ، سيستم هاي كامپيوتري، تور کیش پاییز 94 شعب بانکها ، آژانس مسافرتي ، رستوران و همچنین 1 چایخانه سنتى و 1 کافی‌شاپ و كافی‌نت میباشد.

 


 

 

مرکز خرید کیش مال

 

مرکز خرید کیش مال

 
این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. تور کیش پاییز 94 مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 


 

 

بازار سفین کیش


بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی تور کیش آذر 94در فضای سر پوشیده دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , ارزان ترین مراکز خرید کیش , امکانات مراکز خرید کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل ارم کیش

 این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.

 


 

هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی،تور کیش آذر 94تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

 


 

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره بین 2 میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله اندکی از دریا و مراکز خرید واقع شده است . این هتل دارای اتاقهای 2 تخته، 3 تخته ،4 تخته و 5 تخته می باشد که همه اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده است. تور کیش آذر 94همچنین سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبا و کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل است .همچنین لابی هتل دارای کافی شاپ شبانه روزی و اینترنت فعال میباشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه، بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد پذیرای میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. این هتل شامل سرویس مجهز و منظم برای ترانسفر فرودگاهی میباشد. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی و همچنین مسافران تور کیش می باشند.

آدرس: کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

 


 

هتل گراند کیش

این هتل در زمینی روبروی بازار ونوس بنا شده است. تور کیش آذر 94

این هتل دارای 60 اتاق و 200 تخت است
آدرس هتل : روبروى بازار ونوس

تلفن:07644424860

 


 

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره یکی از هتل های قدیمی و بزرگ کیش میباشد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده ، سوئیت رو به دریا و سوئیت معمولی میباشد. و همچنین شامل امکاناتی مثل کافی نت و گیم نت،  کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران ایرانی و خارجی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی.  همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 7km و فاصله تا مرکز تجاری 3km میباشد .

تور کیش آذر 94آدرس:میدان ساحل-جنب اسکله قدیم

 


 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,ارزانترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا با مساحت 20000 متر مربع در نزدیکی صدا و سیما کیش بنا شده است و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. یکی از مزیت های این هتل مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد می باشد. هتل اسپادانا کیش با فرودگاه 10 دقیقه و با مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی و...

نشانی هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


نمایی از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

نمایی از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش , هتل های 3 ستاره کیش , هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق در منطقه بومی نشین و ابتدای جاده جهان جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه بیشتر مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف هتل آفتاب شرقکیش کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاهکیش 10 دقیقه وتا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برای مسافران خود برخوردار می باشد.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش :

امکانات رفاهی: صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،  خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، پارك كودكان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی : پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، اتاق بیلیارد، سالن ورزشي

آدرس: کیش ، میر مهنا ، میدان سعدی

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


تصویری از هتل آفتاب شرق کیش

تصویری از هتل آفتاب شرق کیش


نمایی از هتل آفتاب شرق کیش

نمایی از هتل آفتاب شرق کیش


هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق کیش , هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های قیمت مناسب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگرانتور کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. فاصله هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

نشانی هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


تصویری از هتل پارس نیک کیش

تصویری از هتل پارس نیک کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 

مطالب مرتبط :


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل کیش , هتل پارس نیک کیش , هتل های 3 ستاره کیش , هتل های خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران های کیش

رستوران همشهری کیش

یکی از غذاخوری های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری است که مطابق با استاندارهای روز دنیا در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضای مدرن و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی آن با رفتاری شایسته بودن در این رستوران و صرف غذای آن را لذت بخش کرده.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران بهترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شکیل و زیبا در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن است که برای تمامی ذائقه ها مناسب است .مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند.  ساعت کار این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 است. مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند با رفتن به این رستوران از غذاهای با کیفیت این رستوران استفاده نمایند.

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با كیفیت مناسب ارائه می دهند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران است. البته متوسط بهای غذا در بسیاری از رستورانهای جزیره به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی. قیمت غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که فقط سرو غذا دارند.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

 مطالب مرتبط:

رستوران همشهری کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تفریحات در کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش دهليز يا نقبي می باشد كه در روی زمين در مجاور دهانه چاه قنات حفر می شود که ورودی آن شيب تندی دارد و چند پله به روی آب جاري قنات در زير زمين می رود. چاه هرچقدر عمق بيشتری داشته باشد، اين دهلیز طولاني و پله هاي بیشتر مي شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  زاويه حفر دهليز را به نوعی اندازه میگیرند که كه آخرين پله پاياب به اخر ميله قنات باشد تا از دهانه چاه به سطح آب نور خورشید درون دهلیز را روشن می کند . برای افزایش توسعه فضای سبز و تفریحی در کیش و از زیبایی های روستای باستانی باغو کیش استفاده می شود پارک زیبای دلیران قدمت پایاب کیش 2000 ساله می باشد که در نزدیکی درخت سبز کیش واقع شده است.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

رستوران با انواع غذاهای لذیذ سنتی و چایخانه در این منطقه وجود دارد که آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تورکیش می باشد . هم اکنون چند روستا و آبادی و خانواده های دامدار دیگر سکنه ندارد. این منطقه حاصلخیز در میان بومیان جذابیت و معروفیت خاصی دارد که گردشگران تورکیش را جذب خود میکند این منطقه دارای درختان قدیمی و بومی می باشد که که درختان کهنسال و زیبای لور هم به چشم می خورد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

شنا کیش

شنا کیش

از جذاب ترین و محبوب ترین  ورزشها در جزیره کیش می باشد که در بین مردم و مسافران تور کیش محبوبیت دارد . شخصی كه ورزش شنا می كند، به جز احساس نشاط و سر زندگی که دارد می توانید اثر شنا كردن را در جسم خود مانند مقاومت دستگاه گردش خون و تنفس،افزایش قدرت بدنی ،  انعطاف پذیری مفصل های شانه و مچ پا  را بالا می برد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  این ورزش ورزشی است كه از سن پایین حتی نوزادی تا سن بالا برای كهنسالان می شود آن را انجام داد و عموما ورزشی می باشد كه اضطراب و تنش را كاهش داده، موجب قوی شدن عضلات می شود اندام بدن را نرم و انعطاف پذیر می کند و موجب می شود كه شخص انرژیی و انگیزه بیشتری برای انجام دادن كارهای روزانه خود بدست می آورد.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط:

پایاپ کیش

شنا کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستورانهای معروف کیش

 

 

رستوران پایاب کیش که در کنار مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان تور کیش می باشد. رستوران پایاب با ارائه گلچینی از لذیذترین و با کیفیت ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید . در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد .

 

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جزء رستوران های خوب جزیره به شمار میرود .این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش می باشد . این رستوران معروف و شناخته شده مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها قرار دارد که به دلیل منوی متنوع , غذاهای خوشمزه و با کیفیت , اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن , بین گردشگران تور کیش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث شده تا میهمانان تور کیش لحظاتی خاطره انگیز را تجربه نموده و طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سارا کیش اقامتگاهی 4 ستاره در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را در تور کیش تجربه کنید. به چایخانه‌ی سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات دلنشینی را برای مسافران تور کیش رقم بزند. هتل سارا کیش دارای ۳ اتاق ۱ تخته ، ۵۶ اتاق ۲ تخته ، ۱۲ اتاق ۳ تخته و ۶ سویت رویال می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکانات یک هتل 4 ستاره می باشد.

امکانات هتل سارا کیش برای مسافران تور کیش آبان 94:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

جاذبه های گردشگری کیش

بوستان آهوان کیش با 2 هكتار مساحت در انتهاي خيابان فردوسي جزيره کيش قرار دارد و داراي 17 قفس براي نگهداري از انواع حيوانات مي باشد.حیواناتی مانند شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند.آهوها برخلاف ساير حيوانات كه در قفس نگهداري مي شوند به صورت آزاد در اين بوستان زندگي مي‌كنند. همچنين در اين بوستان، وسايل بازي كودكان برای مسافرین تور کیش نيز نصب شده است.

 

 

 

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن مسافرین تور کیش است و شما می توانید دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تفریحات معروف در کیش

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای تجربه کنند.پيست خاكي باگي با ماشين هاي دو نفره پیست باگی کیش، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنمایان حرفه اي و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري تور کیش مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت مي كنند .جهت استفاده از این تفریح در تور کیش و کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 9312737 0764 تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

غواصی در جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا كه امكان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر میسازد جذابیت فراوانی برای گردشگران تور کیش و شهروندان کیش دارد . 2 مركز در باشگاه ورزش های دریایی كیش و اسكله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با كلیه تجهیزات و امكانات (لباس مخصوص، كپسول هوا و. . . ) را در اختیار علاقمندان تور کیش به غواصی قرار می دهند . جزیره كیش از نظر محیط زیست طبیعی، یكی از بكرترین مناطق خلیج فارس بوده و بجرات می توان گفت که ریفهای مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیبا ترین مناطق و مساعد ترین سایتهای غواصی در کشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان تور کیش به غواصی قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکانپذیر بوده و سایتهای کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور کیش مهر 94 را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.

 

 

مرکز خرید دیپلمات کیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده است و متشکل از 5 طبقه است. در طبقه پنجم آن دو رستوران بزرگ وجود دارد که گردشگران تور کیش پاییز 94 پس از خرید خود می توانند به این رستوران بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این مرکز خرید در زمین های شرقی نوار ساحلی جزیره زیبای کیش قرار دارد که دو طبقه آن را واحدهای تجاری و دو طبقه دیگر را واحد های اداری تشکیل میدهند. اما آنچه که توجه گردشگران تور کیش مهر 94 را به سوی خود جلب می کند و از محاسن این مرکز خرید به شمار می رود نزدیک بودن آن به هتل ها و سایر مراکز خرید می باشد. همچنین مرکز خرید دیپلمات چشم انداز بی نظیری از جزیره کیش و دریای همیشه خلیج فارس را مقابل چشمان شما فراهم می آورد و دارای فضای سبز و آرامش بخشی می باشد.

تور کیش مرکز خرید دیپلمات

 

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگران تور کیش پاییز 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

 

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

 


بازارچه بوستان کیش ار بازارچه های محلی این جزیره است که در شهرک صدف ساخته شده است و در سال 1376 به بهره برداری رسید. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی نسبت به دیگر بازارچه های محلی جزیره به فروش می رسد. این بازارچه محلی دارای 17 غرفه می باشد که مشغول به فعالیت هستند. گردشگران تور کیش مهر 94 حتما از این بازارچه دیدن نمایند قطعا در این بازارچه عاملی باعث جلب توجه آن ها خواهد شد. شهروندان جزیره کیش بعضی از مایحتاج زندگی خود را از همین بازارچه های محلی تهیه می نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , معرفی مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید معروف کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش مهر 94که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش پاییز 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 

 

 

 

هتل آنا کیش

تور کیش هتل آنا

هتل آنا یک هتل 3 ستاره در جزیره زیبای کیشاست. اتاق های این هتل دارای پاکیزگی و آرامش نسبتا خوبی است. قیمت هتل آنا نسبت به دیگر هتل های جزیرهکیشبسیار خوب و مناسب است و این در حالی است که خدماتی در حد خدمات یک هتل 4 ستاره را در اختیار مساقران تور کیش پاییز 94قرار می دهد. یکی از مزیت های این هتل داشتن حیاطی بزرگ و زیبا است که در شب و زیر نور مهتاب زیبایی آن دو چندان می شود و بسیار دلباز و دل انگیز است. به همین خاطر مسافران و مهمانان عزیز هتل آناکیشدر شب به حیاط این هتل می آیند تا لحظات خوب و خوشی را سپری کنند و از محوطه دلباز آن لذت ببرند. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران , استخر , لابی , کافی شاپ , مینی بار , گشت ساحلی و گشت در بازارهایکیشو...

 

 

 

 

 

 

تور کیش هتل لوتوس

 


هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیرهکیشاست که به سبک قدیمی تزئین شده و
 در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده استاین هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور کیش مهر 94جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , مینی بار , سرویس فرنگی , استقبال فرودگاهی , پارکینگ , لابی و... . مسافران تور کیش مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند.

 

تور کیش هتل لوتوس

 

 

 

 

 

تور کیش رستوران هتل لوتوس

 

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور کیش پاییز 94که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور کیش مهر 94با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های درجه یک کیش , هتل های معروف کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

كشتي يوناني کیش كشتي عظيم الجثه اي است كه در نوار غربي و در نزديكي ساحل جزيره زيباي كيش به گل نشسته است و موسوم به كشتي يوناني است.آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است و براي همين، هر روزه گردشگران تور کیش بسياري را به خود جذب مي كند . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند.كشتي يوناني از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌ المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره برای مسافران تور کیش قرار دارد. بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را به مسافران تور کیش ارائه می کنند.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان تور کیش برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ وجود دارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پانیذ کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید .این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد . این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش مهر 94 خود ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش پاییز 94 این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. 

امکانات هتل آنا کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...می باشد.

 

 

هتل آرامش کيش از جمله هتل های محبوب مسافران تور کیش 94 می باشد که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی که موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از هتلهایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس که طرفداران زیادی را در تور کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پالاس برای مسافران تور کیش مهر 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پالاس کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

بازارچه شهر چین در کیش فروشگاه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد . این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند . اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است .مسافران تور کیش شهریور 94 میتوانند از این بازارچه زیبا دیدن نمایند. کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است . این بازارچه برای مسافران تور لحظه آخری کیش بهترین محصولات با بهترین کیفیت را ارائه میدهد.






:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارچه شهر چین در کیش,مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تور لحظه آخری کیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش شهریور 94 می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. مسافران لحظه آخری تور کیش میتوانند از هتل زیبا لذت ببرند. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران ،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زيبايى بانوان،سالن زيبايى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیششهریور 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار عربها(صفین)کیش

در تور کیش 94 از این مرکز خرید دیدن کنید.بازار عربها(صفین)کیش قدیمی ترین بازار جزیره کیش می باشد و در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع، در یک طبقه بنا شد. این بازار دارای 70 غرفه فعال است که به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و ... می پردازند، اجناس این بازار بسیار ارزان تر از اجناس مراکز خرید دیگر کیش می باشد و خرید از این بازار به نفع اشخاص کم درامد تر می باشد. این بازار کوچک از سالیان دور مرکز خرید بومیان منطقه می باشد و اکثر فروشندگان آن عرب زبان هستند. فاصله این بازار از مرکز شهر زیاد است و به دلیل قدمت، معماری عربی، اداره سنتی  و همچنین ارزان بودن اجناس، بسیار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار می گیرد.این بازار  در نزدیکی بازار پارس خلیج می باشد.

بازار عربها کیش

بازار عربها کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار عربها(صفین)کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار هایپر مارکت کیش

در تور کیش تعطیلات شهریور 94 از این مرکز خرید بازدید کنید.بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد

در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

بازار هایپر مارکت کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار هایپر مارکت کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید دامون کیش

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 از این مرکز خرید بازدید کنید..مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه، بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند.

در تور کیش 94 از این مرکز خرید بازدید کنید.در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دامون کیش, مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار شهر چین کیش

 

در تور کیش شهریور 94 از این مرکز خرید دیدن کنید.بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران تور کیش می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند.

در تور کیش 94 از این بازار دیدن و در ان به خرید بپردازید



 

بازار شهر چین کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد